Świat poznaje Polskę oczami słynnego fotoreportera

30 sekund wystarczy, aby pokazać światu, jak Polska zmieniła się przez 25 lat. Zobaczcie nowy spot „Polska. Spring into new“, który od 3 czerwca jest emitowany za granicą.


Fot. MSZ

„Polska. Spring into new“

Ruszyła kampania telewizyjna „Polska. Spring into new“, promująca Polskę za granicą. Głównym jej elementem jest spot ukazujący skok cywilizacyjny naszego kraju. Będzie on emitowany w 4 popularnych stacjach telewizyjnych: BBC,CNN,Eurosport, Sky News.

Wyjątkowy narrator
 

O pozytywnych zmianach w Polsce opowiada znany fotograf Chris Niedenthal. To on jest autorem słynnego zdjęcia z czasu stanu wojennego, przedstawiającego wojskowy transporter opancerzony, stojący przed warszawskim kinem Moskwa, w którym wyświetlano wówczas film „Czas Apokalipsy“. Ponad 40 lat później oczami tego samego fotografa widzimy już zupełnie inny obraz Polski.

Wyjątkowa okazja
 

W tym roku Polska świętuje 3 szczególne rocznice: 25-lecie wolnej Polski, 15-lecie członkostwa w NATO i 10-lecie przystąpienia do Unii Europejskiej. To świetna okazja, aby zaprezentować światu zmiany, jakie zaszły w naszym kraju od 1989 roku.

Idea kampanii
 

Spot jest kolejnym etapem szerszej kampanii promującej Polskę za granicą. Ideą filmu jest pokazanie niezwykłej energii Polaków, dzięki której możliwy był skok cywilizacyjny. Dla Polaków jest on formą podziękowania za przyczynienie się do sukcesu transformacyjnego Polski, dla obcokrajowców - formą zachęty do bliższego poznania naszego kraju.

***

Akcję promocyjną koordynuje Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Więcej informacji na stronie resortu.


Zobacz także